Proces szkoleniowy Ośrodka
Naszą dewizą w szkoleniach jest:
- Elastyczność w celu zaspokojenia potrzeb Klienta
- Jakość szkolenia, za którymi stoi:
- praktyczne szkolenie w bazie WOPR oraz Straży Portowej
- wyposażenie Ośrodka w najlepsze symulatory (ECDIS, ARPA, RADAR - NAVI-TRAINER PROFESSIONAL 5000, GMDSS - TGS 5000)
- cena, oparta o kalkulację jednostkową szkolenia, koszty, sprzęt, ludzi i czas
W ramach szkoleń w Ośrodku, najważniejsze dla nas jest świadczenie serwisu na najwyższym poziomie, spełnieniu oczekiwań i potrzeb.
Dlatego w procesie wyboru szklenia oraz terminu, proponujemy:
- Standardowe podejście:
- zapoznanie się z harmonogramem szkoleń naszego Ośrodka,
- wybór szkolenia
- wybór terminu
- zapis na szkolenie
- opłacenie szkolenia: wpłata gotówkowa w Ośrodku lub przelew na konto
- Grupowe podejście: W tym rozwiązaniu należy skontaktować się z Ośrodkiem ( na końcu oferty podane są kontaktowe numery telefonów ) i wybrać rozwiązanie:
- szkolenie z harmonogramu i ustalenie z upoważnioną osobą całkowitej kwoty szkolenia
- szkolenie grupy poza harmonogramem Ośrodka, ustalenie z upoważnioną osobą terminu dogodnego dla obu stron i całkowitej kwoty szkolenia.
- Nagła potrzeba/ sytuacja kryzysowa: W takich przypadkach należy jak najszybciej skontaktować się z Ośrodkiem i ustalić najbardziej dogodne rozwiązanie